Full text: Zwischen Deutschland und Frankreich

1432 Februar 13 
16 
Elisabeth an Elisabeth von Bar-Lothringen. Sie bestätigt den Erhalt des Briefes von 
Elisabeth von Bar-Lothringen, in dem diese erklärt hat, daß sie Elisabeth und ihre Amtleute 
Johann Faust von Diebach und Hans von Rittenhofen für unschuldig an der Auseinander¬ 
setzung um Varsberg hält (Nr. 8). Sie teilt mit, daß sie sowohl Anton von Vaudemont als 
auch Johann von Kerpen wiederholt aufgefordert hat, ihr die Burg zurückzugeben oder ei¬ 
nen Schiedstag einzuberufen. Zu einem solchen Schiedstag bittet sie die Herzogin von Bar- 
Lothringen, ihre frunde als Unterhändler zu schicken. Sie würde es sehr bedauern, wenn sie 
ihr Gut nicht zurück bekäme. 
(S-16-17-) 
Abschrift. - LA Saarbrücken, Best. N-Sbr.II, Nr. 3112, f. 22/3 (Rotel). 
Hochgeborne furstynne, gnedige liebe frauwe vnd mume. Uw(er)n gnade(n) entbiede(n) 
ich myn demütiges gebedt vnd was jch (2) guds v(er)mag. Als uwer gnade mir leste von der 
geschieht wegen Warsberg antreffende wider hait dun schriben, dz ir (3) mich, Johan(n) 
Fusten von Dieppach vnd Hans von Ritenhofen, myne amptlude, jn denselben Sachen 
wTol vor vnschuldig (4) habent vnd vff dz leste jn uwer gnade(n) briefe gerurt ist, dz ich 
vnd die myne darzu dun sollen, dz vns soliche geschichte (5) leit sij, als uwer gnade(n) 
brieff dz vßwiset, beg(er)n ich uw(er)n gnade(n) zu wissen, dz ich von der Sachen wegen 
myme bruder (6) von Wiedemont vor ein mal vnd ytzt aber myne botschaff bij yn getan 
vnd auch dez von Kerppen darumb heffte(n)ciich (7) bededingt han, also dz ich mich ver¬ 
sehen, dz mir myn vorges(chriben) sloß wider oder dz man darumb zu dage vnd vß (8) 
drage kom(m)e(n) werde. Zu soliche(n) dage(n) ich uwer gnade uwer frunde zu schicken, 
als ferre die vor sich gan werdent, die (9) Sachen zu verhore(n) vnd myne(n) dag zuleisten, 
bijden wil vnd getruwe(n) uw(er)n gnade(n) wol, dz ir is dan(n) auch g(er)ne dun (10) sol¬ 
let. Geschee is aber, dz mir myn vorges(chriben) sloß nit wider werden mochte oder dz 
auch die dage nit vor sich gan (11) wurden, dz ich doch nit hoffen, so wil ich nast rade vnd 
helffe uwer gnaden an der myner h(er)n mage, ma(n)ne vnd (12) guden fründe darzu dun, 
dz ich truwen, dz uwer gnade v(er)stan solle, dz mir soliche geschieht nit lieb ist vnd dz 
ich (13) dz myne nit g(er)ne jn fremden hande(n) stände han. Gnedige liebe frauwe, uwer 
gnade duhe mir allezijt gebieden. (14) Geben vff mittwochen vor Sant Valentin(us) dage 
anno etc. xxxj° iux(ta) stilu(m) Metens(em). 
Elizabeth von Lotthr(ingen) etc. 
(M. Küper) 
1432 Februar 14 Nancy 17 
Elisabeth von Bar-Lothringen an Elisabeth. Sie bestätigt den Erhalt ihres Briefes (Nr. 
16) mit der Mitteilung, daß sie an Anton von Vaudemont und Johann von Kerpen in der 
Varsberg-Angelegenheit um Rückgabe der Burg geschrieben hat, gegebenenfalls aber einen 
Rechtstag in dieser Angelegenheit einberufen möchte, zu dem Elisabeth von Bar jemanden 
274
	        
Waiting...

Note to user

Dear user,

In response to current developments in the web technology used by the Goobi viewer, the software no longer supports your browser.

Please use one of the following browsers to display this page correctly.

Thank you.