Full text: WS 1985/86 (0074)

Projektbereich C: 
_eiter: 
Mitarbeiter: 
Projektbereich E: 
_eiter: 
Mitarbeiter: 
Projektbereich K: 
Leiter: 
Mitarbeiter: 
Projekt SUSANNAH: 
_eiter: 
Mitarbeiter: 
Mitglieder gemäß 
der Satzung des SFB: 
Automatische Analyse des Französischen und 
ihre Anwendung 
Prof. Dr. phil. Hans Ludwig SCHEEL (App. 2335) 
Theo BACK (2369); Axel BIEWER (3580); 
Christian FENEYROL (3715); Klara HELMHOLZ (3580): 
Swanhild MOZGOVOY (2363); Heinz MÜLLER (3577); 
Susanne PFEIFFER (3715); Helene RINCK (3584); 
Johannes RITZKE (3713); Erwin STEGENTRITT (3595) 
Linquistisch orientierte Programmiersprache 
Prof. Dr. rer. nat. Günther HOTZ (2414) 
Johannes ARZ (3274); Thomas KRETSCHMER (2574); 
Angelika MUELLER-v. BROCHOWSKI (2274); 
Jan MESSERSCHMIDT (2574); Manfred RIES (2274); 
Jörg SCHÜTZ (2274) 
Automatische Analyse des Englischen in einem 
System der automatischen Sprachübersetzung 
Englisch-Deutsch 
Prof. Dr. phil. Wolfram WILSS (2501) 
Achim BLATT (3681); Karl-Heinz FREIGANG (3681) 
Klaus-Dirk SCHMITZ (3204); Gisela THOME (2524) 
Entwicklung einer anwendernahen Pilotversior 
des Saarbrücker Übersetzungssystems SUSY 
Prof. Dr. phil. Wolfram WILSS (2501) 
Prof. Dr. phil. Hans EGGERS (3576) 
Gerald C. KEIL (3684) 
Franz-Josef M. WILMS (3684) 
Johannes ARZ, Peter AULER, Theo BACK, 
Heinrich BECK, Achim BLATT, Maria BONNER, 
Hans EGGERS, Peter ERDMANN, Christian FENEYROL. 
Hans FIX, Karl-Heinz FREIGANG, Thomas Claus 
GEHRHARDT, Günter HOTZ, Peter KREBS, 
Jacques LOECKX, Heinz-Dirk LUCKHARDT, 
Heinz-Dieter MAAS, Jan MESSERSCHMIDT, 
Angelika MUELLER-v. BROCHOWSKI, Rainer RATH, 
Albert RAASCH, Johannes RITZKE, Annely ROTHKEGEL, 
3arbara SANDIG, Hans-Ludwig SCHEEL, Helge SCHEIDIG 
Klaus-Dirk SCHMITZ, Erwin STEGENTRITT, 
Manfred THIEL, Gisela THOME,/Heinz-Joseph WEBER. 
Monika WEISSGERBER, Wolfram WILSS, 
Reinhard WILHELM, Harald ZIMMERMANN 
79
	        
Waiting...

Note to user

Dear user,

In response to current developments in the web technology used by the Goobi viewer, the software no longer supports your browser.

Please use one of the following browsers to display this page correctly.

Thank you.